top of page
Blog: Blog2
Zoeken
  • Isabelle

Get to know: De Regelneef

Bijgewerkt op: 27 okt. 2019

Hi, ik ben Soraya Delgado en studeer Leisure en Event Management aan de Hogeschool Rotterdam. Tijdens deze studie houd ik me bezig met het produceren van betekenisvolle belevenissen in de leisure industrie.


Momenteel zit ik in mijn vierde jaar en ben ik bezig met een minor binnen de opleiding Communicatie, PR: Creating Stories. Hier heb ik bewust voor gekozen aangezien ik op deze manier mijn horizon kan verbreden op het gebied van communicatie, iets dat ook heel goed van pas komt in de leisure industrie.


Mijn voornaamste taak binnen het team van Stalen Neuzen is het zijn van de Regelneef. Dit houd in dat ik binnen het team zorg dat alles soepel verloopt en de best mogelijke producten op tafel komen.


In 4 hashtags beschrijf ik mezelf als #caféganger #lolmaker #ontdekker en #netflixlover.


Ik heb mijn Stalen Neuzen aan, en jij?


Soraya.


6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page