top of page
Blog: Blog2
Zoeken
  • Isabelle

Get to know: De Woordentovenaar

Abracadabra hocuspocus pas, ik wou dat alle saaie tekst verdwenen was! Hoi allemaal, laat ik mij even voorstellen. Ik ben Jitske Breit, trotse woordentovenaar bij Stalen Neuzen PR. Naast mijn studie Communicatie houd ik ervan om met mijn Stalen Neus in een goed boek te duiken of kijk ik graag naar horrorfilms (als je nog tips hebt voor een enge, laat het dan achter in de reacties!).


Ik kijk dus graag horrorfilms, maar er is niets dat mij meer laat gruwelen dan saaie teksten! Het is dan ook mijn missie binnen Stalen Neuzen PR om ervoor te zorgen dat niemand in slaap valt bij het lezen van onze blogs, presentaties en andere uitingen.


Ben je nog wakker? Mooi, dan gaan we nog even door! Naast het schrijven van teksten gooi ik er ook regelmatig, soms ietwat flauwe, woordgrapjes uit die vaak leiden tot unieke concepten. Samen met mijn mede Stalen Neuzen werk ik graag en hard aan verschillende opdrachten en vertel ik graag mijn, maar ook jouw verhaal!


In 4 hashtags beschrijf ik mezelf als een echte #horrorfreak, #doglover, #peopleperson en #pennywisefangirl


Ik heb mijn Stalen Neuzen al aan, en jij?


Liefs,

Jitske



11 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page