top of page
Blog: Blog2
Zoeken
  • Isabelle

Get to know: Het Creatief Brein

Bevind jij je wel eens in een situatie waarin je denkt: ‘Dit moet ook anders kunnen!’ Ik wel. Vaak zelfs. Gemiddeld zo’n 116 keer per dag. Het geheim van creativiteit is niet genoegen nemen met de huidige situatie. Ik heb een hekel aan uitspraken als “Maar zo moet dat nu eenmaal.” of “We doen het al jaren zo.” Ik streef naar innovatie. 


In het dagelijks leven uit mijn creativiteit zich in fotografie, film, theater en drag. Het liefst ben ik hier de hele dag mee bezig. Je maakt mij niet vrolijk met theorie. Ik verdiep me liever in mensen en hun gedrag. Wat is er in iemands leven gebeurd waardoor deze persoon zich nu zo gedraagt en hoe kan ik het beste inspelen op de behoefte van deze persoon?


Mensen zullen je zeggen dat je je moet leren aanpassen en normaal moet doen. Ik wil je zeggen dat het oke is om anders te zijn dan anderen. In vier hashtags beschrijf ik mezelf als #eigenwijs #genderfluid #ENFP en #kleurrijk.


Ik heb mijn Stalen Neuzen al aan, en jij?


Groetjesss,

Luuk.



5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page