top of page
Blog: Blog2
Zoeken
  • Isabelle

Get to know: Pietje Precies

Bijgewerkt op: 27 okt. 2019

Lijstjes, planningen en nonstop controleren op spelling en structuur. Welkom in mijn wereld. Ik ben Isabelle van Geenen, Pietje Precies in het team van Stalen Neuzen PR. Ik studeer Communicatie en houd ervan om in mijn vrije tijd naar muziek te luisteren of een boek te lezen met een goede kop koffie in mijn hand. Ook trek ik mij graag terug in een botanische tuin om te ontspannen tussen de planten. 


Ik houd graag van rust, zo kan ik het best structuur houden. Het is daarom ook aan mij de eer om mijn structuur over te brengen in het DNA van Stalen Neuzen. Het kan er soms nogal hectisch aan toe gaan tijdens onze brainstorms. Met mijn nuchtere kijk en gevoel voor planning zorg ik er voor dat we bij de les blijven en niet te veel afdwalen van onze opdracht. 

Lijstjes maken om taken op af te strepen geeft mij en het team onwijs veel structuur. Samen met mijn mede Stalen Neuzen hoop ik op deze manier onze tijd zo efficiënt mogelijk te gebruiken voor onze klanten.


In vier hashtags omschrijft ik mezelf als een echte #foodie #rockchick #crazycatlady en #plantenmama


Ik heb mijn Stalen Neuzen al aan, en jij?


Liefs,

Isabelle



4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page